o lectură de ~ 4min
De ce GetResponse și nu Active Campaign sau Mail Cimp?

adaugã:

2018-01-10 by Alina Andriuță

Astăzi Email Marketing trece prin a doua etapă de dezvoltare în Angry Business. Și nu e de mirare, pentru că este cel mai profitabil canal de comunicare digital pe care îl testam de mai bine de un an.

O strategie de e-mail marketing eficientă este cea de-a construi o relație între brand și abonați, și nu se limitează doar la trimiterea mesajelor comerciale, până cânt aceștia se dezabonează. Dacă se dorește a obține maximum din e-mail-marketing, atunci comunicarea cu potențialii clienți trebuie privită ca un ciclu de viață, iar la fiecare etapă este livrat conținutul corespunzător.

De la platforma Active Campaign pe care am folosit-o până acum și pe care o mai recomandăm și în continuare, am decis să trecem la GetResponse.

Dar de ce?

  1. GetResponse este mai interactiv la capitolul design. Blocurile sunt mai mobile și flexibile, oferindu-ne mai multă libertate.
  2. GetResponse ne dă posibilitatea să lucrăm cu dezabonații. Îî transferă într-o listă separată și pot crea pe baza ei o automatizare de reactivare, ceea ce nu puteam face în Active Campaign, acolo pur și simplu pierdeam contactele.
  3. Putem crea un autoresponder (contor) direct din GetResponse. Acum nu mai trebuie să folosim o aplicație externă, genhttp://motionmailapp.com/.
  4. GetResponse este mai inteligent.
    Ne dă posibilitatea să expediem un newsletter la ,,ora perfectă’’ a fiecărui abonat. Soft-ul analizează comportamentul fiecăruia din baza de date. În dependență de acest criteriu, determină intervalul de timp în care abonatul verifică cel mai des poșta și expediază newsletter-ul.
  1. Putem crea un landing page.

În cazul unor promoții, concursuri putem crea o pagină de aterizare fără ajutorul unui designer sau programist. GetResponse oferă template-uri care trebuie adaptate, modificând doar conținutul pe care dorim să-l livrăm.

Oxana Camerzan
Expert e-mail marketing

adaugã: