o lectură de ~ 4min
Titluri Sexy 4U

adaugã:

2018-01-10 by Alina Andriuță

Cât de ușor poți să sporești conversia site-ului cu până la 20%?

Specialiștii în domeniu vor spune că nu este ușor  să convertești + 20% din potențiali clienți în clienți. Accesând site-ul sau LP-u vostru utilizatorul va sta acolo doar 6 secunde. Dacă îi provocați interes va mai sta 30 secunde, aceasta înseamnă că aveți la dispoziție 36 secunde să-i vindeți sau să-l interesați să-și lase datele de contact.

Întrebare: Cum atrageți/obțineți atenția utilizatorului în numai 6 secunde?

Răspuns: Titlul/descriptorul este elementul care poate spori conversia și menține utilizatorii pe site/lp.

Problema titlurilor este că majoritatea din ele tind să fie frumoase și idealo-filozofice, ceva de genul: *Frumusețea va salva lumea*, *Casa visurilor tale* sau *Vocația ta-meseria noastră*, dar acestea nu reflectă ce este mai important: Ce vinzi? Cui vinzi? De ce ar trebui să cumpăr de la tine?

O mulțime de titluri de felul  *Limba engleză pentru începători *, *Ferestre Termopan*, *Cursuri de business*  sunt folosite de către concurenții voștri, cum ar putea clientul să vă aleagă anume pe voi, dacă nu poate face diferența.

Ce înseamnă titluri 4U?

  • Usefulness (utilitate). Clientului trebuie să-i fie clar la ce e bun produsul/serviciul vostru, ce problemă soluționează, ce va primi într-un final. Nu vindeți Aspirator, ci Casa curată!
  • Ultra specificity (ultraspecificitate). Detaliați, concretizați utilitatea produsului, serviciului vostru. Dacă e să economisească, atunci cât? Dacă serviciul vostru sporește vânzările, atunci cu cât?
  • Urgency (Urgență). Când clientul va simți utilitatea produsului/serviciului vostru? Peste un an? Peste o zi? În decurs de 3 minute?
  • Uniqueness (unicitate). Prin ce este unic produsul vostru? Explicați-i clientului grație căror instrumente, tehnologii, strategii și mecanisme reușiți să-i soluționați problema.

Mecanismul de elaborare a titlurilor 4U

Să presupunem că vindeți Cursuri pentru investiții la bursă

Titlul inițial este: Cursuri de investiții la bursă

  • Adăugăm Utilitate. Pentru ce este nevoie de aceste cursuri? — Pentru a spori profitul.
  • UltraSpecificitate: cu cât pot să-mi sporesc profitul? Sporește-ți profitul cu 50%.
  • Urgență: cât de repede? — Începând de mâine.
  • Unicitate: cum ating acest efect și cum ajung la acest profit sporit?

*Cumpără acum Cursul de Investiții la bursă și sporește-ți de mâine profitul cu 50%.*

Iată un exemplu de produs. Presupunem că vindeți Perne.

Titlul inițial este: Perne pentru vise pufoase :)

  • Adăugăm Utilitate. Pentru ce este nevoie de perne? — Pentru un somn odihnitor, confortabil.
  • UltraSpecificitate: cu cât mai odihnitor și mai comfortabil? De două ori mai confortabil.
  • Urgență: cât de repede? — Începând de astăzi.
  • Unicitate: de ce aceste perne fac un somn mai odihnitor? Pentru că sunt produse din puf antialergenic siliconizat care conferă elasticitate maximă.

*Acum un somn de două ori mai odihnitor cu pernele din puf antialergenic-siliconizat care oferă elasticitate maximă*

În concluzie

Elaborați titluri utilizând tehnica 4U și nu vă temeți de titlurile lungi pentru că:

*Titlurile lungi care transmit ceva (informație, cifre) sunt mult mai eficiente decât cele scurte care nu comunică nimic.* (David Ogilvy)

Să aveți conversie sporită :)

adaugã: